Sponsorzy zespołów e-sportowych

Gaming stał się już na tyle popularny, że współfinansowanie drużyny e-sportowej jest niezbędnym ruchem marketingowym, każdej dobrej marki produkującej sprzęt czy akcesoria komputerowe.

Pokazywanie swojej marki w kontekście rywalizacji fair play i szczycenie się sukcesami swojej drużyny to wspaniałe sposobności by takie marki jak Akracing czy Redragon pokazały się szerszej publiczności. Wśród najbardziej znanych sponsorów nie mogło również zabraknąć takich firm jak Asus czy AOC. Inwestują oni w swoje drużyny e-sportowe również dlatego, że wspierają tym samym rozwój samego gamingu, a przecież bez tego ich sprzęt nie będzie tak pożądany. Są to więc naprawdę szeroko zakrojone działania reklamowe, które wiążą mocno klientów z ulubioną marką. Oczywiście nie jest to tylko pusty marketing i akcja nakierowana na poszukiwanie jedynie nowych rynków. Jest to bardziej ukłon w stronę obecnych i przyszłych nabywców, gdyż produkty tych marek reprezentują naprawdę bardzo wysoki poziom jakości. Są one zatem nie tylko luźną propozycją dla playerów, ale raczej tworem wykreowanym specjalnie na ich wyjątkowe potrzeby. Młodzi gracze, którzy ciężko pracują na swój sukces, wchodząc w skład teamów sponsorowanych przez takie marki jak Akracing czy Asus, mogą liczyć na niezły zarobek, zatem można to bez wahania uznać za formę dobrze płatnej pracy. Sponsorzy są hojni, ponieważ zdają sobie sprawę, że pracujących w ich drużynach graczy, lepsze zarobki bardziej zmotywują. A odpowiednia gratyfikacja, łączy się z większym zaangażowaniem. Wygrane turnieje to zatem niezła gratka dla samych drużyn, ale również dla marki. Bowiem zwycięstwo ekipy sprawia, że również głośno mówi się o tych, którzy ją finansują.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *